вторник, 18 ноября 2014 г.



Модуль 9













Ці модулі допомогли мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
   1.     Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
   2.     Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
  3.     Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
  4.     Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
   5.     Учні мають бути активним у власному навчанні;
  6.     Треба диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
-зміст;
- процес;
-результати;
-навчальне середовище.
Ми, вчителі повинні планувати навчальний процес, враховуючи різні методи навчання, спонукати та заохочувати учнів, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні..

Комментариев нет:

Отправить комментарий