суббота, 22 ноября 2014 г.

Модуль 11

 

 І нарешті останній, 11-й модуль. З усього того, чому я навчився на цьому тренінгу, на мою думку,  найефективнішим для навчання моїх учнів буде:

  • допомогти їм ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі. 
  • покращення результатів навчання за допомогою проведення досліджень,  коммунікацій,  взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів;
  • навчання за державними стандартами та еффективне оволодіння знаннями за допомогою методу проектів;
  • заохочення самостійного навчання та спонукання до розвитку навичок мислення вищого рівня;
  • самооцінка своїх навчальних досягнень.

четверг, 20 ноября 2014 г.

Модуль 10




Цей модуль допоміг мені зясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме, правильно розподіляти час роботи ,ніколи не говорити в спину учням, а спонукати їх до пошуку самостійності.    Цікавим є створення


вторник, 18 ноября 2014 г.



Модуль 9













Ці модулі допомогли мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме:
   1.     Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
   2.     Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
  3.     Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
  4.     Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
   5.     Учні мають бути активним у власному навчанні;
  6.     Треба диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
-зміст;
- процес;
-результати;
-навчальне середовище.
Ми, вчителі повинні планувати навчальний процес, враховуючи різні методи навчання, спонукати та заохочувати учнів, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні..

понедельник, 17 ноября 2014 г.

Модуль 7-8




Використання інформаційно-комунікативних технологій

дозволяє при створенні проекту учням у пошуку та відборі

інформації (інтернет-ресурси), дає можливість оформити

результати дослідження, використовувати комунікаційні

можливості для спілкування (електронна пошта) при

обговоренні проектів та під час роботи з ними.

суббота, 15 ноября 2014 г.


Модуль 6

Обговорили проблеми безпеки  роботи учнів

в Інтернеті внесли зміни до навчального плану

проекту ,я дізналася ,як можна ефективно

використовувати комп"ютерні технології для

підтримки та оцінювання процесу навчання учнів

.Зараз я знаю ,як покращити своє викладання з

предмету ,як давати завдання учням через

 електрону пошту,як створити безпечний пошук по

різних сайтах для учнів з предмету.Я навчилася

працювати з програмами для роботи з Інтернетом,з

текстовими документами і презентаціями.

пятница, 14 ноября 2014 г.


Модуль 5



Сьогодні я продовжив планувати, як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів.  Ми обговорили з моїми колегами  свої презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів, обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм також ми розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах та створили списки використаних джерел. Розібравши ці питання, я розглянув, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці та використати в своєму проекту і зробив доповнення до Плану вивчення теми. Також я створив форми оцінювання веб-ресурсів. 

четверг, 13 ноября 2014 г.

Модуль 4.

  • Сьогодні працювали над четвертим модулем.
  • Обговорили приклади Основних запитань за допомогою 
  • Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
  • Обговорили у парах створені основні запитання;
  • Обговорили разом різні стратегії та засоби оцінювання
  • Створив засоби оцінювання, спрямовані на визначення 
  • навчальних потреб учнів;
  • Удосконалив цілі та Основні запитання відповідно до 
  • державних освітніх стандартів;
  • Створив презентацію.